Блог групи «Калинка» створений для педагогів, батьків та дітей. Сподіваємося, що він стане корисним та цікавим, допоможе у вихованні та забезпечить тісний контакт, інформаційну підтримку, буде висвітлювати життя та важливі події нашої групи. Запрошуємо до знайомства та співпраці.

Готуємося до школи

    Коли дитину можна вважати готовою до школи? Це питання все частіше постає перед педагогами і батьками старших дошкільнят. І педагоги , і батьки намагаються підготувати майбутнього школярика до навчання якомога краще. Майже всі батьки , а іноді й педагоги відносять до найважливіших уміння дитини -  читати, писати, виконувати прості математичні дії.  А як вважаєте Ви?


10 коментарів:

  1. На ряду з розумовими навичками у дитини повинно з'явитися бажання навчатися. Мотиваційний компонент має велике значення у підготовці дитини - дошкільника до навчання у початковій школі.

    ВідповістиВидалити
  2. Я вважаю, що важливо, щоб у дитини сформувалася соціально-психологічна готовність до навчання, вміння тривалий час концентрувати увагу, запам'товувати, з'явився інтерес до пізнання нового.

    ВідповістиВидалити
  3. Так, дійсно важливі і мотиваційний компонент, і соціально-психологічна готовність до навчання.Фізіологічна готовність дитини теж важлива для навчання у школі. Філіппінський тест точно характеризує біологічний вік дитини. Треба попросити дитину доторкнутися правою рукою до лівого вуха, провівши руку над головою. Дитина 4-5 років не може цього зробити – руки ще надто короткі. Також треба звернути увагу і на зуби. Норма – коли випало чотири молочні зуби. З дозріванням зубів дозрівають центри, які відповідають за дитячу психомоторику.

    ВідповістиВидалити
  4. А я вважаю, коли дитина, досягши 6 років, може пояснювати з допомогою слів чого вона хоче, висловлюватися зв'язно, розуміє сенс того, що їй читають, слухає та дотримується отриманих вказівок; уважна, коли з нею хтось розмовляє, може зосереджуватися хочаб на 10 хвилин, щоб виконати отримане завдання, проявляє зацікавленість до оточуючих її предметів, радіє, коли їй читають вслух або розповідають історії, не "зісковзує" з теми розмови, ладить з іншими дітьми, вірить, що багато що може - значить вона майже готова до здобуття шкільної освіти.

    ВідповістиВидалити
  5. Часто батьки, а іноді й учителі, вважають основними показниками готовності до школи ознайомлення дитини з літерами, вміння читати, рахувати, знання віршів та пісень. Однак дослідження показують, що це мало впливає на успішність навчання. Відсутність цих умінь не потребує спеціальної індивідуальної роботи з дитиною, оскільки їх формування передбачається програмою та методикою навчання.готовність дитини до школи, її майбутній успіх тісно пов’язані з тим, як вона ставиться до школи, наскільки контактує з однолітками і дорослими, як поводиться в конфліктних ситуаціях.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Також є випадки, коли самі батьки (з різних причин) не вважають свою дитину готовою до шкільного навчання: дитина має недостатній рівень знань, умінь та навичок, за сімейними обставинами, та інше. Внаслідок чого у дитини знижується пізнавальний інтерес. Розлучення з друзями - одногрупниками викликає у деяких дітей емоційний стрес. Тому, батькам треба враховувати не лише сімейні обставини, а брати до уваги якісні показники підготовки дитини до школи та враховувати її психологічний стан.

      Видалити
    2. Все правильно - раніше в школі вчили читати і писати, а тепер в школі перевірять, як дітей всьому цьому навчили в садку та батьки вдома.

      Видалити
  6. Готуємо дівчинку до школи. А щодо грошей, - як заміж видаємо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Все залежить від особистого ставлення дітей та батьків до матеріальних цінностей. Що у Вас в пріорітеті? Вам вирішувати...

      Видалити
  7. Я вважаю, потрібно щоб у малюка сформувалася соціально-психологічна готовність до навчання, вміння тривалий час концентрувати увагу, з’явилася здатність до довільного запам’ятовування, потреба і інтерес до пізнання нового. Батьки, переговоривши з вихователями повинні впевнитися у знаннях, уміннях і навичках власної дитини, дуже часто саме батьки недооцінюють або перебільшують рівень можливостей свого малюка. Рішення про те, чи стане дитина  цьогоріч першокласником, батькам варто приймати разом зі спеціалістами – педагогами та психологами, – орієнтуючись насамперед на особливості розвитку малюка. Дитина повинна бути готова фізично, інтелектуально, психологічно, соціально та емоційно.

    ВідповістиВидалити