Коли дитину можна вважати готовою до школи? Це питання все частіше постає перед педагогами і батьками старших дошкільнят. І педагоги , і батьки намагаються підготувати майбутнього школярика до навчання якомога краще. Майже всі батьки , а іноді й педагоги відносять до найважливіших уміння дитини - читати, писати, виконувати прості математичні дії. А як вважаєте Ви?
На ряду з розумовими навичками у дитини повинно з'явитися бажання навчатися. Мотиваційний компонент має велике значення у підготовці дитини - дошкільника до навчання у початковій школі.
ВідповістиВидалитиЯ вважаю, що важливо, щоб у дитини сформувалася соціально-психологічна готовність до навчання, вміння тривалий час концентрувати увагу, запам'товувати, з'явився інтерес до пізнання нового.
ВідповістиВидалитиТак, дійсно важливі і мотиваційний компонент, і соціально-психологічна готовність до навчання.Фізіологічна готовність дитини теж важлива для навчання у школі. Філіппінський тест точно характеризує біологічний вік дитини. Треба попросити дитину доторкнутися правою рукою до лівого вуха, провівши руку над головою. Дитина 4-5 років не може цього зробити – руки ще надто короткі. Також треба звернути увагу і на зуби. Норма – коли випало чотири молочні зуби. З дозріванням зубів дозрівають центри, які відповідають за дитячу психомоторику.
ВідповістиВидалитиА я вважаю, коли дитина, досягши 6 років, може пояснювати з допомогою слів чого вона хоче, висловлюватися зв'язно, розуміє сенс того, що їй читають, слухає та дотримується отриманих вказівок; уважна, коли з нею хтось розмовляє, може зосереджуватися хочаб на 10 хвилин, щоб виконати отримане завдання, проявляє зацікавленість до оточуючих її предметів, радіє, коли їй читають вслух або розповідають історії, не "зісковзує" з теми розмови, ладить з іншими дітьми, вірить, що багато що може - значить вона майже готова до здобуття шкільної освіти.
ВідповістиВидалитиЧасто батьки, а іноді й учителі, вважають основними показниками готовності до школи ознайомлення дитини з літерами, вміння читати, рахувати, знання віршів та пісень. Однак дослідження показують, що це мало впливає на успішність навчання. Відсутність цих умінь не потребує спеціальної індивідуальної роботи з дитиною, оскільки їх формування передбачається програмою та методикою навчання.готовність дитини до школи, її майбутній успіх тісно пов’язані з тим, як вона ставиться до школи, наскільки контактує з однолітками і дорослими, як поводиться в конфліктних ситуаціях.
ВідповістиВидалитиТакож є випадки, коли самі батьки (з різних причин) не вважають свою дитину готовою до шкільного навчання: дитина має недостатній рівень знань, умінь та навичок, за сімейними обставинами, та інше. Внаслідок чого у дитини знижується пізнавальний інтерес. Розлучення з друзями - одногрупниками викликає у деяких дітей емоційний стрес. Тому, батькам треба враховувати не лише сімейні обставини, а брати до уваги якісні показники підготовки дитини до школи та враховувати її психологічний стан.
ВидалитиВсе правильно - раніше в школі вчили читати і писати, а тепер в школі перевірять, як дітей всьому цьому навчили в садку та батьки вдома.
ВидалитиГотуємо дівчинку до школи. А щодо грошей, - як заміж видаємо.
ВідповістиВидалитиВсе залежить від особистого ставлення дітей та батьків до матеріальних цінностей. Що у Вас в пріорітеті? Вам вирішувати...
ВидалитиЯ вважаю, потрібно щоб у малюка сформувалася соціально-психологічна готовність до навчання, вміння тривалий час концентрувати увагу, з’явилася здатність до довільного запам’ятовування, потреба і інтерес до пізнання нового. Батьки, переговоривши з вихователями повинні впевнитися у знаннях, уміннях і навичках власної дитини, дуже часто саме батьки недооцінюють або перебільшують рівень можливостей свого малюка. Рішення про те, чи стане дитина цьогоріч першокласником, батькам варто приймати разом зі спеціалістами – педагогами та психологами, – орієнтуючись насамперед на особливості розвитку малюка. Дитина повинна бути готова фізично, інтелектуально, психологічно, соціально та емоційно.
ВідповістиВидалити